2010. március 22., hétfő

Kimenő

Már egy ideje kapcsolatban állok a Gazdagréti Gyülekezettel. Második terápiámon kezdtem el rendszeresen oda járni. Először csak kimenőimen, istentiszteletre. Már ezeken az alkalmakon megfogott az a légkör, ami ott van. meg tudtam nyugodni, és szimpatikusak voltak az emberek. Voltam Alpha kurzuson, alpha hétvégén, aztán béthán, és utána elkezdtem házi csoportra járni. Erről a csoportról annyit kell tudni, hogy alpha kurzus eleje óta együtt van. Amikor tehettem, mentem és találkoztam velük. Annak ellenére, hogy sok feszültség és szorongás volt bennem, amikor velük voltam. Nagyon ritkán tudtam oldott lenni. Persze ez nem miattuk volt, hanem azért, mert folyamatosan romboltam az önértékelésem és azt a pici önbizalmamat... A folyamatos keret-tágításokkal, elfojtásokkal, őszintétlenségemmel. Valamilyen szinten végig kísérték, végignézték a visszaesésemet. Aztán megismerték a drogos, anyag-irányította Gerit. Először csak kölcsön kértem tőlük... Aztán meg loptam is tőlük. Mindezt úgy, hogy még segítettek is anyagilag engem. Ezeknek a tudatában mentem el tegnap Gazdagrétre.
Nyugtalan voltam, szorongtam, amikor elindultam tegnap reggel. Amikor fölértem Kelenföldre, már oldottabb voltam. Ez köszönhető volt annak, ahogy gondolkodtam... Meg annak is, hogy ott volt a Söri, meg a a Marci is Kelenföldön. A templomban szeretettel fogadtak, de én zavarban voltam. Aztán egyre többen vették észre, hogy ott vagyok, és örültek neki. Köszöntek, meg mosolyogtak. Elkezdtem megnyugodni. Istentisztelet után beszélgettem az érintett emberekkel. Megkönnyebbültem, és teljesen megnyugodtam. Az volt bennem, hogy túl vagyok rajta. Aztán visszafelé már nyugodt voltam, és amikor befelé sétáltam Ráckeresztúrra, teljesen felszabadult lettem. Szép idő volt és jó levegő, jól esett sétálni egyet. Aztán beszélgettem a Zénóval és tartott nekem egy sokkoló tükröt... ami fájt és levert lettem tőle. Felhívta a figyelmemet a "szégyenlem magam és bocsánatot kérek" mondat jelentőségére. Egész életemben elkerültem, és nem mondtam ki ezeket. Ezzel el is zárkóztam az elől, hogy tisztázzuk és kimondjuk a dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése